Pogoji poslovanja spletne trgovine Čeveljčki.si

SPLOŠNO

Splošni pogoji spletne trgovine CEVELJCKI so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino CEVELJCKI (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje Kapun Anže s.p., Stepišnikova 8, 2310 Slov. Bistrica, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine CEVELJCKI, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med ceveljcki in kupcem. 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. 

Podatki o podjetju

  • Kapun Anže s.p., Stepišnikova 8, 2310 Slov. Bistrica.
  • Matična številka: 3596044000; Davčna številka: 32932057
  • Dejavnost je priglašena pri DU Maribor pod opr. št. 316-07-04446-2010/2. Datum vpisa: 17.8.2009
  • TRR: SI56 6100-0000-9269-279
  • Kontakt: 031/888-353 ali 02/620 9270

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Trgovina ceveljcki se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju  (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov ,
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

CENE

DDV ni zaračunan po 1. Točki 94. Člena ZDDV-1, saj ponudnik ni zavezanec za DDV, razen če ni to drugače zapisano. Zavezanci za DDV, ki bodo nakupovali preko naše spletne trgovine, so dolžni navesti tudi svojo davčno številko. Dejavnost je priglašena pri DU Maribor pod opr. št. 316-07-04446-2010/2. Cene na spletnih straneh so dokončne in veljajo tako za nakup (oddano naročilo) preko spletne trgovine kot tudi za vsa naročila oddana preko spletne pošte. Cene za izbrano blago ali storitev veljajo na dan opravljenega nakupa. Pri vsakem izdelku v spletni trgovini je navedena cena, ki predstavlja priporočeno maloprodajno ceno s strani dobavitelja. Pri izdelkih je lahko navedena tudi akcijska cena. Cena, po kateri ste blago naročili velja dokler blaga ne dostavimo. Cene ne vključujejo dostave.

BISTVENE LASTNOSTI BLAGA

Za podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na 031/888-353.

NAČIN PLAČILA

V spletni trgovini ponudnik omogoča plačilo na tri načine, in sicer:

1. Plačilo po povzetju z gotovino ob prevzemu

Naročilo plačate dostavni službi – GLS z gotovino. Celotna kupnina + stroški dostave so navedeni v naročilu, in držijo, razen če ni bilo kasneje kako drugače dogovorjeno. Služba GLS ima tudi možnost plačila s kartico, v tem primeru se zaračunajo še stroški provizije banke v višini 1,43%.

2. Plačilo po predračunu oz. nakazilo na TRR

Predračun boste prejeli na vaš e-mail. Plačilo lahko opravite preko spletne banke, na banki ali na pošti. Veljavnost predračuna je 3 dni in je navedena tudi na predračunu. Po tem roku se naročilo stornira in če stranka žali opraviti ponoven nakup mora za to izvesti novo naročilo. Pošiljka bo odposlana najkasneje v 48 urah po prejemu plačila, vendar si dovoljujemo možnost daljšega roka dostave v časovnem terminu praznikov. V tem primeru je poštnina brezplačna.

3. Plačilo s kreditnimi karticami preko Paypala

Pri plačilu s PayPalom oziroma kreditnimi karticami (Mastercard, Visa,..) se plačilo opravi v angleškem jeziku, saj ponudnik storitve nima slovenskega vmesnika. Po potrditvi naročila boste preusmerjeni na zaščiten strežnik ponudnika storitve (PayPal), kjer dokončate postopek plačila. Na ta način lahko plačate s sredstvi, ki jih imate na PayPal računu, ali s kreditno kartico. Namig: Pri plačevanju s kreditnimi karticami preko PayPal vmesnika NI potrebno biti registriran uporabnik PayPal-a!

4. Osebni prevzem

Cene dostave ni. Za osebni prevzem odkljukajte ustrezna polja pri naročilu oziroma pokličite na 031/888-353. Osebni prevzem se vrši na sedežu podjetja, po dogovoru.

POSTOPEK NAKUPA

Ob registraciji v sistem kupec pridobi geslo.  E- mail in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec, ki je starejši od 18 let postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Podjetje bo shranilo besedilo pogodbe in je dostopno na oblaku podjetja. Tehničnih storitev za prepoznavo in popravo napak pred oddajo naročila ne uporabljamo. Pogodbe se sklepajo zgolj v slovenskem jeziku.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.

Naročilo in oddaja naročila

Dodajanje izdelkov v spletno košarico:

Kupec želene izdelke v spletno košarico doda s klikom na gumb “Dodajte v košarico”. Gumb je na voljo na spletni predstavitvi izdelka. Ob vsakem dodajanju izdelka v spletno košarico se pojavi povezava, ki vodi do pregleda spletne košarice in oddaje naročila.

Pregled spletne košarice:

V pregledu košarice lahko izdelke iz nje odstranite, spreminjate lahko tudi naročeno količino izdelkov. V pregledu košarice se nahaja povezava na korak prijave ali registracijo kupca.

Prijava ali registracija kupca:

Kupec se lahko na tem koraku odloči za nakup s registracijo. Registrirani kupci lahko v svojem uporabniškem vmesniku spremljajo arhiv naročil, stanje odprtih naročil, urejajo svoje shranjene naslove za izdajo računa in naslove za dostavo blaga.

Zaključni obrazec za oddajo naročila

V zaključnem obrazcu so navedeni vsi izdelki, njihove cene in količine. Če kupec opazi da je pri naročanju izdelkov in količin storil napako, se lahko vrne na pregled in urejanje spletne košarice s klikom na povezavo “nazaj na seznam izdelkov v košarici”. V zaključnem obrazcu kupec označi še način prevzema, način plačila, logistične podatke za dostavo blaga, ter osebne podatke oziroma podatke podjetja. Vsa vpisna polja in izbire imajo omogočeno popravljanje vsebine ali spremembo izbire.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 031/888353 ali po e-mailu na naslov prodaja@ceveljcki.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

Če potrditvenega teksta kupec ne vidi in hkrati ne prejme potrditvenega elektronskega sporočila na njegov elektronski naslov, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnešenih podatkov. Postopek lahko kupec ponovi ali pa nas obvesti na 031/888-353.

DOSTAVA in DOBAVNI ROK

Spletna trgovina ČEVELJČKI omogoča naslednje načine dostave blaga: 

Cena kakršnega koli paketa znaša 2,90 EUR.

Stroški dostave naših čeveljčkov so fiksni in znaša 2.90 EUR. Dostavlja vam GLS Slovenija.

Čeveljčke boste lahko dvignile na domačem naslovu ali pa najbližjem OMV ali Petrol servisu, s katerim ima podjetje GLS sklenjeno pogodbo. Pomembno je da ob naročilu navedete tudi vašo telefonsko številko, da se lahko dogovorite za vročitev.

Dostavo naročenega blaga na ozemlju Republike Slovenije opravlja dostavna služba GLS. Stroški pošiljanja blaga znotraj Slovenije znašajo 2,90 eur. Če opravite naročilo, kjer je paket težji od 2,5 kg, znaša poštnina 2,90€. 

Neustrezna številka

Če vam številka ne ustreza, nam to sporočite na naš mail: prodaja@ceveljcki.si. Pripišite še želeno velikost, vaše podatke in telefonsko številko. Mi pa se bomo potrudili da vam bomo v najkrajšem času dostavili nov par čeveljčkov in neustrezen par odpeljali domov. ZA VAS BREZ DODATNIH STROŠKOV!!!

Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka

V primeru plačila po predračunu velja, da ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki, ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije in o tem obvesti tudi ponudnika na 031/888-353.

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava 1-3 delovne dni. Za izdelke, ki pa niso na zalogi pa vam lahko po povpraševanju o izdelku na naš e-mail ali kontaktno številko, posredujemo želene podatke o dobavljivosti, dobavnem roku in artiklu.

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

Pravica odstopa potrošnika od pogodbe .

V skladu z določbo 43. č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: prodaja@ceveljcki.si. V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti ali ga osebno prinese na naslov prodajalca Stepišnikova 8, 2310 Slov. Bistrica. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43. d člena tega zakona. 

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma vrne oziroma najkasneje v roku 14 dni po prejemu obvestila od odstopa od pogodbe, vsa prejeta plačila. Obrazec lahko najdete na tej povezavi - obrazec od odstopa od pogodbe.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nikakršnih drugih stroškov.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če se dogovorimo, da blago lahko prevzamemo sami.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov skladišča podjetja: Stepišnikova ulica 8 Slov. Bistrica ali ga osebno prinese.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosoti blaga, če ga podjetje ne sezanani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43. b člena. PO določbi b 43. d člena ZVPot lahko potrošnik obvestilo o odstopu predloži podjetju na obrazcu,  iz petega odstavka tega člena ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. (obrazec se nahaja na zgornji povezavi)

Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

VARNOST

Podjetje Kapun Anže s.p., ne prevzema nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvaro vaše strojne ali programske opreme zaradi obiska in operiranja s stranmi spletne trgovine ceveljcki.si ali za kakršnokoli škodo, povzročeno z izdelki, ali ki je v kakršnikoli zvezi z izdelki, kupljenimi v spletni trgovini.

NAROČANJE

V spletni trgovini kupci lahko naročate izdelke, ki so navedeni na teh straneh in so na voljo do odprodaje zalog.

Kupec uvrsti artikle v košarico, kjer se mu ponudi možnost nadaljevanja nakupa ali zaključek nakupa.

V košarici se prikaže naziv artikla, količina ter cena. Ko kupec zaključi naročilo, prejme sporočilo po e-pošti, da je naročilo sprejeto. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost artiklov in naročilo potrdi ali pa ga z razlogom zavrne. Na tej stopnji so sprejeta naročila obravnavana kot nepreklicna. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku upravljalca spletnega mesta in tako kupcu dostopna 24 ur na dan v njegovem uporabniškem profilu.

PREKLIC NAROČILA

V primeru, da bi radi odstopili od naročila nas prosimo obvestite v roku (1) ure od prejetega naročila na e-naslov prodaja@ceveljcki.si V elektronskem sporočilu obvezno navedite naslednje podatke:

1. V naslovu sporočila: Preklic naročila,

2. V vsebini sporočila: a) številka naročila b) ime in priimek kupca c) naslov kupca.

STVARNA NAPAKA

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Stvarno napako mora prijaviti na naslov prodaja@ceveljcki.si ali tea.brdnik@gmail.com.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

VRAČILO BLAGA

Pred vračilom nas obvestite na elektronski naslov prodaja@ceveljcki.si, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. 

Izdelki morajo biti nepoškodovani, v originalni embalaži in z vsemi dodatki s katerimi ste blago dobili. Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. 

MENJAVA IZDELKOV

Ob ugotovitvi, da vam velikost nerabljenega izdelka ne ustreza, ga brez težav zamenjamo za ustrezno velikost. Izdelek mora biti tudi v tem primeru nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži. Če vam številka ne ustreza, nam to sporočite na naš mail: prodaja@ceveljcki.si. Pripišite še želeno velikost, vaše podatke in telefonsko številko. Mi pa se bomo potrudili da vam bomo v najkrajšem času dostavili nov par čeveljčkov in neustrezen par odpeljali domov. ZA VAS BREZ DODATNIH STROŠKOV!!!.

VAROVANJE PODATKOV

Upravitelj spletnega mesta ceveljcki.si  podjetje Kapun Anže s.p. je v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Za lastne potrebe zbiramo podatke, ki jih vnesete v obrazce na www.ceveljcki.si  (na primer ime, priimek, naslov, naslov elektronske pošte…)

Kapun Anže s.p. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Kapun Anže s.p. za nedoločen čas hrani od registriranih članov ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Upravitelj spletne trgovine je zavezan k varovanju osebnih podatkov, ki ste nam jih zaupali. Podatki ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam. Za potrebe dostave bomo vaše podatke zaupali dostavni službi.

  • Kapun Anže s.p. navedene osebne podatke uporabi za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom.
  • Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
  • Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
  • Varovanje kartičnih podatkov

KOMUNIKACIJA

Podjetje bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bomo izrecno spoštovali.

Ocene, mnenja in priporočila

  • Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
  • Podjetje omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih podjetje Kapun Anže s.p. pregleda. Kapun Anže s.p. ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni podjetja ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
  • Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in podjetju Kapun Anže s.p. dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. 

PRITOŽBE IN SPORI

Ceveljcki spoštujejo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem - ceveljcki lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 031/888-353 ali po elektronski pošti na prodaja@ceveljcki.si. Pritožba se lahko odda tudi  prek e-poštnega naslova tea.brdnik@gmail.com Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Podjetje se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ceveljcki prizadevajo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Kapun Anže s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ceveljcki, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

AVTORSKA ZAŠČITA

Vse vsebine, ki so objavljene na spletni strani www.ceveljcki.si so last upravitelja spletne trgovine. Vsa avtorska dela so zaščitena že z nastankom in jih ni potrebno posebej označevati. Prepovedana je reprodukcija, distribucija, spreminjanje, javno prikazovanje in predvajanje ter ostale oblike izkoriščanja avtorskega dela. Avtorsko pravno zaščitene vsebine je dovoljeno uporabljati zgolj za zasebne namene, oziroma s pisnim privoljenjem upravitelja spletne trgovine www.ceveljcki.si Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

DRUGO

Ponudnik ne odgovarja uporabnikom za morebitno nedosegljivost, motnje pri dostopu do spletne trgovine www.ceveljcki.si ali za slabšo kakovost. Ponudnik sme brez predhodnega opozorila prekiniti delovanje spletne strani in trgovine www.ceveljcki.si , če zaradi napake, okvare, naravne ali druge nesreče ter iz drugih podobnih vzrokov tehnično ne more zagotavljati spletne strani in trgovine in če je to potrebno zaradi vzdrževalnih del na omrežju oz. drugi infrastrukturi.

Pogoji veljajo od 01.09.2019 naprej.