Dostava in poštnina

Stroški dostave naših čeveljčkov so fiksni in znašaja 2.90 EUR. Dostavlja vam GLS Slovenija.

Čeveljčke boste lahko dvignile na domačem naslovu ali pa najbljižjem OMV ali Petrol servisu, s katerim ima podjetje GLS sklenjeno pogodbo. Pomembno je da ob naročilu navedete tudi vašo telefonsko številko, da se lahko dogovorite za vročitev.

Spletna trgovina ČEVELJČKI omogoča naslednje načine dostave blaga: 


1. Dostava po pošti 
Dostavo naročenega blaga na ozemlju Republike Slovenije opravlja dostavna služba GLS. Stroški pošiljanja blaga znotraj Slovenije znašajo 2,90 eur. Če opravite naročilo, kjer je paket težji od 2,5 kg, znaša poštnina 2,90€. 
.

  1. Osebni prevzem 
    V kolikor ste iz Slovenske Bistrice ali njene okolice, lahko izberete možnost osebnega prevzema na sedežu podjetja, ki se nahaja na naslovu Stepišnikova 8, Slov. Bistrica. Osebni prevzem je mogoč le v primeru, da kupnino nakažete vnaprej na transakcijski račun podjetja (plačilo po ponudbi/predračunu). 
    Osebni prevzem je mogoč le od ponedeljka do petka, med 8. in 15. uro. Prevzem se opravi v skladišču podjetja za tem, ko vam potrdimo, da je pošiljka pripravljena na prevzem. 
    Vračilo blaga- Pravica odstopa potrošnika od pogodbe . Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu nedvoumno sporoči, da odstopa od pogodbe na daljavo (spletnega nakupa), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. 
    Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: prodaja@ceveljcki.si. V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti ali ga osebno prinese na naslov prodajalca Stepišnikova 8, 2310 Slov. Bistrica. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. 
    Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nerabljen, nepoškodovan, v nepoškodovani originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Pred vračilom nas obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.  V kolikor so izdelki poškodovani ali rabljeni, si trgovina pridržuje pravico, da vračilo zavrne ali pa zaračuna ustrezno odškodnino.Vračilo opravljenih plačil (kupnina + morebitna poštnina) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Prodajalec lahko zadrži vračilo plačila, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. 

Čas dostave je 2 delovnih dni od naročila.

NUDIMO PA VAM TUDI BREZPLAČNO MOŽNOST MENJAVE ČEVELJČKOV...

Če vam številka ne ustreza, nam to sporočite na naš mail: prodaja@ceveljcki.si. Pripišite še želeno velikost, vaše podatke in telefonsko številko. Mi pa se bomo potrudili da vam bomo v najkrajšem času dostavili nov par čeveljčkov in neustrezen par odpeljali domov. ZA VAS BREZ DODATNIH STROŠKOV!!!